Nie podoba mi się - Lubię to

Ten lubi to, tamten lubi tamto, a jeszcze inny lubi wszystko. Lubię to lubię tamto, lubię , lubię, lubię.
źródło: http://dedradbaker.wordpress.com/
Na pewno lubisz ten jogurt? jadłeś go? A to miejsce. Byłeś tam? Widziałeś je? A ten sklep. Zrobiłeś w nim raz zakupy i świata poza nim nie widzisz? Czy można lubić wszystko? Czy można lubić Opla a zarazem nie lubić jego konstruktorów?

Ciekawe dlaczego wymyślono tylko jeden przycisk "lubię to" przydał by się jeszcze jeden dodatkowy, przeciwny do "lubię to" - świat nie jest doskonały. Ktoś może powiedzieć, że nikt nie zmusza mnie do klikania "lubię to" jeśli czegoś nie aprobuję i będzie miał rację. Ale co mam zrobić gdy tak jak inni bardzo coś lubią i klikają "lubię to", ja bardzo czegoś nie lubię?
 Mam siedzieć cicho lub dodać komentarz, którego i tak nikt nie przeczyta.

Od drugiej strony...
Co mnie to obchodzi, że jakiś Marian, Janek, Czy Iwonka lubi jakiś post czy artykuł. Zresztą czy można lubić artykuł, zdjęcie czy post? Może. Jednak w tym wszystkim chodzi o ocenianie. Więc czy nie powinno się mówić, że się coś podoba lub nie podoba?  Podoba mi się ten post. Podoba mi się ten artykuł. Podoba mi się ten obraz. (?)

Post tak naprawdę o niczym.
Takie nagłe pytania, uświadamiające mi jak łatwo wpaść w fejsoby obłęd. niepodoba


Komentarze

Popularne posty