Relanium + alkohol = upojenie alkoholowe

Informacja czy ostrzeżenie?

Dzisiaj miałem bardzo dobry humor, więc postanowiłem zaszaleć i połączyć 12 mg Diazepamum (Relanium) z piwem. Wiem, wiem, jedno piwo to mało, ale przy takiej ilości diazepaminy to już zdecydowanie za dużo.

Błogość :)))))))

Najlepsze połączenie to 25 mg Diazepamum i 3 piwka ;) Ale uwaga! Nadużywanie tego leku grozi uzależnieniem!

Alkohol w połączeniu z lekami nasennymi czy uspokajającymi, takimi jak benzodiazepiny, może prowadzić do niebezpiecznych skutków. Przeprowadzone badania na ochotnikach pokazały, że picie alkoholu następnego dnia po zażyciu diazepamu w dawkach leczniczych znacznie nasiliło efekty alkoholu.

Relanium hamuje odruchy wymiotne, co może sprawić, że nadaje się na popijawki. Jednak trzeba zachować ostrożność, bo przy drętwym towarzystwie może prowadzić do... zaśnięcia przy stole ;)

Ale uwaga, nie chcę namawiać do takich praktyk, to raczej ostrzeżenie przed ryzykiem!

Komentarze

  1. A w ramach rozluźnienia polecam wiertło do drewna 10 mm prosto w tyłek, 1300 obr/min. Można ewentualnie 9 mm na 1100 obr/min, ale wtedy trzeba się jeszcze huknąć młotkiem w głowę. Doskonałe na imprezy!

    OdpowiedzUsuń
  2. stare czasy człowieku... Od tej chwili minęło 7 lat... trochę zmądrzałem \
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polecam diazepam 5 mg (relanium) razy 10 + 0,5 l c2h5oh (40% lub wiecej )+anafranil i diazepam na na dokladke ....( sam pomyśl )
    pozdrawiam
    PAN A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą zażyłem 5 tablet po5mg czyli 25 i nie wytrzymałem bo wypiłem 200ml. Nawet nie ciekawi mnie co będzie. Pozdrawiam i może do usłyszenia

      Usuń
  4. a tak serio.
    jako leki nie polecam lekow nasennych
    (na dzi szapomnialem nazwe ale ...jedna mala tableteczka gladzi czlowieka w doslownie 5 do 10 min
    zolpik chyba
    ciekawe a z lekami trzeba ostroznie
    ja mam 33 i pokonalem drwala

    OdpowiedzUsuń
  5. co się stanie jak się doda relanium (5g) do piwa ?? czekam na szypkom odp.

    OdpowiedzUsuń
  6. s ja mam dość zycia. to co się wydarzyło mnie przerasta. mam w dupie zycie z osoba której nie mogę zaufac albo placenie alimentów na dzieci które mogą nie być moje. 200mg relanium plus nasen,plus opipramil i hydroksyzyna plus petla na szyje powinna rozwiazac moje problemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy płacimy za swoje błędy. Jeśli unikasz kary... nie dorosłeś.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem po 60,z braku finansow wypijam 2 piwcia+2 relanium /valium i diazepam to to samo/i jestem bardzo kreatywny.Nie zalecam ludziom o malym cisnieniu krwi.optymalnie te srodki sa uzalezniajace.Nie nalezy stosowac dawek dubletowych.Mopheobahus

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno są osoby, które zażywają takie rzeczy bo muszą, ale również są osoby które to biorą bo są uzależnieni. Moim zdaniem od razu takie osoby powinny trafiać na odwyk do https://detoksfenix.pl/ aby przejść skuteczne odtruwanie organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  12. raz już zdżarłem relanium chyba z 3 odrazu. myślałem że mam już 0.0% ale wcale niemiałem. czułem jak umieram we śnie. właśnie znudziło mi się kolejne "picie" czyli 2 albo 3 tygodnie? niewiem. codzień po 8-10 piw 7% i wódki jak ktoś da. czas na kwarantanne :) jedna paczka relanium starczy na 2 tygodnie. Poprzednim razem nawet później 2 miesiące nie piłem. :) ale najgorzej jest iść k do sklepu i odrazu stoi na wprost od najmniejszych do największych. pić to zacząłem na sen 2 piwka, a teraz to tak właściwie po 12 latach to bym musiał codzień litr wódki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty