[muzyka] Mój TOP 20 - tydzień 12

Tycho - Awake
Na pierwszym NIESPODZIANKA i zaskoczenie... nawet jak dla mnie. Najczęściej słuchanym utworem okazał się Tycho – Awake, na drugim - co zrozumiałe, ponieważ w poprzednim TOPie Janek był na pierwszym z utworem Problem z wiernością, w tym notowaniu Janek Samołyk – Czy to jest przypadek. Na miejscu trzecim Tom Odell – Can't Pretend.

Godne uwagi w tym tygodniu to:
- Lebowski – Trip To Doha
- Mumford & Sons – I Will Wait - z sentymentu :)
- M83 – Outro - czy pamiętacie filmik Natalii Brożyńskiej "Drżące trąby"? Na okładce albumu M83, Pani trzyma maskę... kojarzy mi się ta maska z Pafnucym ;)

Aha... W tym tygodniu, niestety TOP nie udało mi się ustawić według kolejności. Z tego też powodu playlista nie jests w odpowiedniej kolejności.

Poniżej do przesłuchania TOP 20.
Zapraszam również na mój profil muzyczny na Last.fm 

Nikki Jonet – Ba La La Rina
Malarze i Żołnierze – Żółte Koszule feat. Janek Samołyk (Holism Remix)
San Cisco – Golden Revolver
The Raconteurs – The Bane Rendition
Mumford & Sons – I Will Wait
Oasis – F***in' In The Bushes
M83 – Outro
Little People – Moon
Sigur Ros – Hoppípolla
Devonte Hynes – Teddy Rides Home
Broken Social Scene – Pacific Theme
Lebowski – Trip To Doha
Mogwai – Heard About You Last Night
Janek Samołyk – Problem z wiernoscia

Komentarze

Popularne posty