Nowy Rok - Nowy Sezon

source: tgblankenship.blogspot.com
Witajcie na początku 2014 roku. Myślałem zrobić jakieś podsumowanie z okazji Nowego Roku i
może listę postanowień. To może po kolei, najpierw podsumowanie roku 2013.

Niewątpliwie miniony rok nie należał do nudnych. Nowe znajomości, nowe doświadczenia, nowe ilości, które często przekraczały norny, np. ilość ognisk, które robiliśmy bezustannie, każdego ciepłego weekendu, a w lecie często też w tygodniu... przy 30 straciłem rachubę.

Największym osiągnięciem dla mnie było zrezygnowanie z oglądania telewizji. Tak, jestem na odwyku od 1 sierpnia. Dziwne, ale ta decyzja poszerzyła moje horyzonty, poukładała myśli, przeczytałem więcej książek, zobaczyłem mnóstwo ciekawych filmów, często mało znanych. Teraz mam więcej czasu dla znajomych, dla siebie, dla ducha.


Co przede mną?

Chciałbym zmienić pracę, przeczytać więcej książek, znaleźć dla każdego czas, zadbać bardziej o dom. I co najważniejsze, nie odkładać większości spraw na później. Z tym ostatnim jak do tej pory mam duży problem, a powód pierwszego wymienionego pragnienia doprowadza mnie do frustracji.


"Pogłębianie zdobytej wiedzy"

Czas zacząć nowy sezon. Już od jakiegoś czasu czuję, że dużo się zmieniło i "poznawanie" na obecną chwilę nie pasuje do biegu tej rzeki. Nowe posty będą miały etykietę "pogłębianie wiedzy".





Komentarze

Popularne posty