Bleeeeee


Dziś Davercio, czyli Ja - bo taki mam nick na tym blogu - dał sobie nieźle w Czachosławe... Urżnąłem się Szato De Jabol (1,5L) rocznik bieżący (nie czytaj Jabol;)... Nie ma Cin Cin bez Cin & Cin ;) ... i nie było. (Przepraszam za fonetyczną pisownię, ale po takiej dawce alkoholitów jestem notk-aut...)

Raz mówiłem po góralsku, raz po śląsku, raz po francusku, raz po angielsku, i po niemiecku, dodatkowo sypałem cytatami z "Samych Swoich" i innych polskojęzycznych kultur... (cy, jak to tam można nazwać). Dziś był u mnie Andy.. chyba go nie zanudziłem ( tak lubię dużo gadać po iskrzącej wodzie) tą moją całyczasową-nie-zamykającą-się-jadzią ( jadaczką).

Bursa donosi:

dno piekła...
na dnie piekła
ludzie gotują kiszą kapustę
i płodzą dzieci
mówią: piekielnie się zmęczyłem
lub: piekielny dzień miałem wczoraj
mówią: muszę się wyrwać z tego piekła
i obmyślają ucieczkę na inny odcinek
po nowe nieznane przykrości
ostatecznie nikt im nie każe robić tego wszystkiego
a są zbyt doświadczeni
by wierzyć w możliwość przekroczenia kręgu
mogliby jak ci starcy
hodowani dość często w mieszkaniach
(przeciętnie na dwie klatki schodowe jeden starzec)
karmieni grysikiem
i podmywani gdy zajdzie potrzeba
trwać nieruchomo w proroczym geście
z dłońmi uniesionymi ku górze

ale po co
dokładne wydeptywanie dna piekła
uparte dążenie
z pełną świadomością jego bezcelowości
ach ileż to daje sytuacji.


Panie Panowie... Matki i córki... Bracia i siostry...
Dbajmy o nasze piekło na ziemi... będziemy mieli jak w niebie...

łyk łyk... Cin... gul gul... Cin... ył ył... rzyg!!!!!!!


pi... pi... pi...
...abonent czasowo niedostępny...

Komentarze

  1. Oj, ty to szczery chłopak jesteś, Alu Ganonimie. Ja przy tobie pryszczysław demonisław. Depresiorek odejdzie w cholerę, ino się przekimam wstecznie. Dyć kac, kac... A co z naszą Party???

    Uśmiechnął się wilk uparty.

    OdpowiedzUsuń
  2. a party uparcie aktualny ...
    :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szato De Jabol
    hihi
    szczenięce lata mi się przypomniały
    Pozdrawiam Cię poligloto
    ;-p
    ps.
    to nie TY

    OdpowiedzUsuń
  4. Obiecalam zajrzec z ranca no i jestem. Oczywiscie jak to zwykle rano po przebudzeniu i przy 1-szej kawie zaczyna funkcjonowac tylko 35 % mnie, wiec napisze jedynie- Davercio!- Przestan tyle pic!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty