wtorek, 16 marca 2004

Sam sie-m zaskoczyłem

Oj udzieliło mi się...padło na podatny-płodny mózgowy grunt

W powietrzu fruwają chyba jakieś feromony… maję or-g-alne baterie full naładowane…. Jestem na wiosennym dopalaczu…

Zaraz o poranku – co w moim przypadku wypada on około 9:00 – szybko się wykaraskałem z kopca i ruszyłem na kawę do Ani… obiecałem jej to już prawie miesiąc temu… i srru - się doczekała.
Po drodze raczyłem się – jak zawsze ostatnio – słońcem… i lekką obawą… O Jezuicki… słońce zaraz chyba zajdzie bo jeszcze tak wczesną porą nie oglądało moich zwłok – dawno…
Doszedłem do wniosku, że stałem się wampirem …a raczej Ram-pirem…. Chodzę spać o trzeciej nad ranem – przesypiałem połowę dnia, tak do 14-stej… ostatnio wstaje gdzieś w granicach normy… 8:00 – 9:00 , i chociaż tak późno wchodzę do kopca to budzę się pełny energii…

Wampir tanoman… lepiej być nie może…. i faktycznie - słoneczko zaszło ;)

Humor mam nieprzeciętny… gdybym siem niem krem-pował to bym się z Ani-om, bawił tak…

[..]
spraw sobie aniołka i staruszka
[..]
podstawiasz staruszkowi nogę że wyrżnie mordą o bruk
aniołek spuszcza główkę
dasz staruszkowi 5 groszy
aniołek podnosi główkę
stłuczesz staruszkowi kamieniem okulary
aniołek spuszcza główkę
ustąpisz staruszkowi miejsca w tramwaju
aniołek podnosi główkę
wylejesz staruszkowi na głowę nocnik
aniołek spuszcza główkę
powiesz staruszkowi "szczęść Boże"
aniołek podnosi główkę
i tak dalej
potem idź spać
przyśni ci się aniołek albo diabełek
jak aniołek wygrałeś
jak diabełek przegrałeś
jak ci się nic nie przyśni
r e m i s
(Andrzej Bursa)
a może…. Ram-is?

siem krempowałem i nie zagrałem… faul…
a to chichrania było co nie miara… to raz ona to raz ja – udzieliło się …zaraziłem
potem czas na głupie wspominki…. O dołach i rowach życiowych ….zraniłem siem… rankiem o poranku … udzieliło się

Humor wrócił po chwili i dyskusji nie było końca… to o szkole …o ja pier***e,
Szkolne czasy przypomniały sie-m, sie-m ucieszyłem…

W główce mi się kocą nie możliwe rzeczy – wiosna – udzieliło się ;)

Wio! – sna dziś nie miałem… ani Ani nie dotykałem ;)
Zwariotywnie Pozytowałem, tzn. pozytywnie zwariowałem :))))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...