[foto] Rozkmina nad puszką

Tytuł miał brzmieć "Chillout" ale nie dało się, myślotok zawładnął i trzeba było dostosować tytuł do posta.

No, więc tak... 
Chill nad Soła. I tylko ta puszka mi psuje klimat. Ktoś  pomyśli - no tak alkohol mu przeszkadza w relaksie, a to zrozumiałe, ja też tak mam. 

Nie, to nie tak. Te reklamy na tych puszkach... mnie denerwują niemiłosiernie. A to wygraj, a to zgarnij, a to piwo pod zawleczką a to, tamto... po co tak maltretować tą i tak leciwą grafikę tyloma hasłami. Głowa boli a i tak z tych konkursów i losowań mało kto korzysta. Ważne żeby się napić było co. No!

Nowe logo też nie zachwyca... powiem szczerze - odświeżone logo Żywieckiego za 5 lat będzie delikatnie to ujmując, kiczowate. 

Wygadałem się... a teraz, Chillllllllllll


Komentarze

Popularne posty