Buszuję po necie

Blogowanie - inspirujące i kreatywne zajęcie do poszerzania wyobraźni.

Hej wszystkim!

Dzisiejszy wieczór zastał mnie w nastroju do poszukiwań inspiracji. Dlatego właśnie buszuję po necie, czytaj nudzi mi się trochę, ale co zrobić wieczorem we wtorek, jeśli nie to? No cóż, postanowiłem odwiedzić swoich blogowych przyjaciół i zerknąć na najnowsze notki i wpisy, na które wcześniej nie miałem czasu lub po prostu mi umknęły.

Ale nie tylko to pochłonęło moją uwagę. Trafiłem na pewien cytat: „Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobrażasz sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz.” - George Bernard Shaw.

Zastanawialiście się kiedyś, jak bardzo nasza wyobraźnia wpływa na to, co osiągamy w życiu? To prawda, że to, co sobie wyobrażamy, często staje się naszym celem. To, co chcemy, to co nas motywuje, to, co nasz umysł przetwarza, może stać się rzeczywistością. Wyobrażamy sobie to, czego pragniemy, a potem realizujemy nasze marzenia.

Dlatego też warto pielęgnować wyobraźnię, dawać jej przestrzeń do rozwoju, pozwalać sobie na marzenia i wizje. Bo kto wie, może to, co dziś wydaje się niemożliwe, jutro stanie się naszym sukcesem.

A jak wykorzystujecie swoją wyobraźnię? Jesteście w stanie wyobrazić sobie to, czego pragniecie, i następnie podążać za tym? A może macie jakieś sposoby na rozwijanie swojej wyobraźni? Dajcie znać w komentarzach!

Pozdrawiam serdecznie,

Bastek.

Komentarze

Popularne posty