[muzyka] - Mój TOP 20 - tydzień 9

TOP 20 powraca!
Od ostatniej prezentacji najczęściej słychanych przeze mnie kawałków minęło 8 miesięcy(!)
Dużo.
...

Powód dla, którego przez tak długi czas nie publikowałem TOP-u jest prosty. Wolałem ten czas spędzać gdzieś w plenerze niż przed monitorem komputera.
Nastały zimniejsze dni. Teraz mogę wziąć się za zaległości i uzupełnić braki na blogu.

Oto i on:

Na miejscu pierwszym The 1975 - Robbers. Nie wiem czy zauważyliście ale  wiele kawałków na moich listach pojawia się jak "z dupy". Coś w tym jest, bo dyskografii The 1975 postanowiłem przesłuchać  dopiero kilka dni temu. Spodobali mi się ale nie jestem pewien czy zasługują na miejsce pierwsze. nawet dla mnie jest to małe zaskoczenie. Na pierwszym miejscu wg mnie mógłby się znaleźć w tym tygodniu Jake Bugg. Lubie takie klimaty pod gitarkę, 77 Bombay Street też nie pogardzę. czekałem z niecierpliwością, kiedy na listę (tworzoną automatycznie przez Spoptify) dostanie się Indios Bravos... no i doczekałem się. Indios Bravos na miejscu 17 :) tygodniowej listy Bastka tworzonej przez Spotify.

Zapraszam do przesłuchania. Player dostępny poniżej.

The 1975 – Robbers
77 Bombay Street – Follow the Rain
The 1975 – Chocolate
77 Bombay Street – Oko Town
Jake Bugg – Broken
77 Bombay Street – Gladiator
Jake Bugg – A Song About Love
Amy Macdonald – The Furthest Star
Ania – Jeszcze ten jeden raz
Amy Macdonald – Slow It Down
Jake Bugg – Someone Told Me
The 1975 – Sex
Jake Bugg – Slumville Sunrise
The 1975 – Girls
Amy Macdonald – This Is The Life
77 Bombay Street – Angel
Indios Bravos – Lubię To
The 1975 – Settle Down
Jake Bugg – Lightning Bolt
The 1975 – She Way Out




Komentarze

Popularne posty