Sobotnie wyjście do kina

Hasło dnia:
- czyli, teraz możesz...
- tak, teraz to ja mogę wszystko
- jestem wolny

z tej "okazji" na playliście zagościła nuta, Video - Zapomniałem o Tobie
dla równowagi dodałem również  Gregorio Allegri - Miserere

Gregorio Allegri - Miserere :
Utwór - legenda. Podobno ówcześni kompozytorzy uważali, że Miserere ma szczególną moc, dlatego  papież nakazał ograniczenie wykonań utworu do jednego tylko kościoła i tylko na szczególne okazje. Legenda głosi, że dopiero Mozart "wykradł" utwór, spisując go w całości z pamięci po jednokrotnym wysłuchaniu na koncercie.

************************

Step Up 3 3D
Sobota 
Po długich namowach, przez Jacka,  poszedłem na "Step Up 3 3D".

:/

Pozwólcie, że nie będę tego komentował. Same efekty 3D świetne... film, jak to film...

...wypadam z grupy docelowej.

Jest jeden plus... zainspirowała mnie scenografia... i na dobra sprawę tylko to utkwiło mi w głowie... nowy pomysł.

Dziś niedziela
Dzień wewnętrzny.
Dzień na przemyślenia, leniuchowanie, nadrobienie lektur oraz innych zaległości.


 

Komentarze

Popularne posty