Pierwsze jesienne eksploracje po terenie

jeszcze nie w kolorach ognistych -
- klimat jesieni...

W piątek razem  z Jackiem wybraliśmy się na Klimczok... dalej na Skrzyczne. Pogoda była wyśmienita, ruch turystyczny o tej porze niewielki... warunki jak na koniec września... idealne. Na Małym Skrzycznem zaczął wiać halny... wyśmienita pogoda do fotografowania  uginających się drzew... no i te chmury pierzaste.. cudo!

Każdy wolny piątek lepszy do siedzenia w pracy :)

Set z fotografiami z tej wycieczki zamieszczę w galerii jeszcze w tym roku.


Z czasu bieżącego 
Kończę studiować Krótką historię wszystkiego - Kena Wilbera

Idą długie wieczory. Z tego powodu Zaopatrzyłem się w nowe tytuły...
- Psychoanaliza dla każdego oryginalny kurs na przykładach z życia Charlotte - Anne Soulier
- Jak w pracy ukrywać to, co czujemy, i udawać to, co czuć powinniśmy - Sandi Mann
- Abstrakcje a życie i wszechświat - Jan Michalec
- Koncepcja czasu wolnego - Aleksander Kamiński
- Człowiek, którego kocham, porzucił mnie - Pierwsza pomoc psychologiczna
- O depresji o manii o nawracających zaburzeniach nastroju - Iwona Koszewska, Ewa Habrat-Pragłowska

Dobór tytułów na ten sezon jesienny nie jest nieprzypadkowy. Związany jest ściśle z moją obecną sytuacją i z ludźmi, których może wreszcie zrozumiem... ludzi których mimo, że nie ma już obecnie przy mnie, siedzą mi głęboko w sercu i głowie.

Z drugiej strony... nie ma się co okłamywać... będzie trzeba czymś wypełnić długie samotne wieczory.

Komentarze

Popularne posty