Rok więcej :)


"Nie ma nic lepszego niż spędzenie urodzin w towarzystwie przyjaciół! Dziękuję Dorocie, Andrzejowi i Kubie za wspaniałe wspólne chwile! 🎂🥳 #ImprezaUrodzinowa


Rok więcej, czyli impreza urodzinowa z nutą refleksji

Tak, minął kolejny rok... Urodziny jak zwykle - życzenia, prezenty, toasty,  gin z tonikiem. Goście dopisali - nawet sam Mistrz Reiki, a właściwie Mistrzyni - Dorota, zaszczyciła mnie swoją obecnością. Był też Andrzej i Kuba.

Cóż... Rok przybyło, ale czy to powód do świętowania? Z jednej strony fajnie, że człowiek wciąż żyje, zdrowie dopisuje, a wokół są ludzie, którzy o nim pamiętają. Z drugiej strony - no właśnie, kolejny rok na karku, a co za tym idzie - bliżej do starości, zmarszczek i siwizny.

Ale nie ma co się nad tym rozwodzić! Skupmy się na pozytywach. W końcu ten dzień przyniósł mi coś wyjątkowego - poznałem Dorotę, wspaniałą kobietę i Mistrzynię Reiki. To spotkanie z pewnością zaowocuje czymś dobrym, czuję to w kościach!

A poza tym... cóż, życie toczy się dalej. Mam nadzieję, że nadchodzące miesiące będą pełne ciekawych wydarzeń, inspirujących spotkań i niezapomnianych chwil. No i oby zdrowie dopisywało, bo to najważniejsze!

Statystyki urodzinowe:

  • Mam 324 miesiące.
  • Mam 1409 tygodni.
  • Mam 9862 dni.
  • Mam 236706 godzin.
  • Mam 14202360 minut.
  • Mam 852141632 sekundy.

Sławni jubilaci:

  • Kajol (1975)
  • Adam Yauch (1964)
  • Patrick Ewing (1962)
  • Maureen McCormick (1956)
  • Loni Anderson (1946)
  • Neil Armstrong (1930)
  • John Huston (1906)

Cóż, taka to urodzinowa refleksja. Do zobaczenia za rok!

Komentarze

Popularne posty