Ostatnia

Zdjęcie dłoni trzymającej pióro nad kartką papieru, na której napisane jest "Thank you!"


Szczere podziękowania dla wszystkich czytelników, którzy towarzyszyli mi przez te 2,5 roku blogowania. Dzięki Wam ten czas był pełen refleksji, emocji i nowych doświadczeń. 

Zamykanie tego bloga to dla mnie moment pełen mieszanych uczuć. Choć może wydawać się to trudne, jestem przekonany, że otwieram nowe drzwi do kolejnych fascynujących rozdziałów życia. 

Mimo, że ostatnio nie było tu zbyt wiele nowych wpisów, to nie oznacza, że nic się nie działo. Wręcz przeciwnie - życie toczyło się pełną parą. Niektóre z tych wydarzeń nie pasują już do klimatu tego bloga, dlatego zdecydowałem się zakończyć tę przygodę.

To była podróż pełna rozterek, problemów, chwil radości, nowych znajomości i niezapomnianych doświadczeń. Każdy z Was, który tu zaglądał, wniósł coś wyjątkowego do tej historii, za co serdecznie dziękuję.

Życzę Wam wszystkim wiele sukcesów i spełnienia w Waszych dalszych drogach. Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś znów, może już w zupełnie nowym miejscu, a może pod tym samym adresem lecz w nieokreślonym czasie?

Dziękuję!

Komentarze

Popularne posty