W odwiedzinach u Patryka w aptece

Patryk i ja w aptece, ciesząc się ze spotkania ucieka na zaplecze.

Hej wszystkim!

Mając więcej czasu po zerwaniu, zauważyłem, że częściej staram się spotykać ze znajomymi. To właśnie takie spotkania są dla mnie ważne i dają mi dużo radości.

Ostatnio wybrałem się do Patryka do apteki. Patryk jest farmaceutą i od jakiegoś czasu nie mieliśmy okazji na dłuższą rozmowę. Cieszę się, że znalazłem czas, by odwiedzić go w jego miejscu pracy. Możecie sobie wyobrazić, jak wiele mamy do nadrobienia po tak długim czasie bez kontaktu. 

Pogadaliśmy sobie, porozmawialiśmy o różnych sprawach, obgadaliśmy wszystkich. I wiecie co? To spotkanie bardzo mi pomogło. Czasem nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo potrzebujemy takiego czasu z bliskimi, żeby się wygadać, wyśmiać, a czasem nawet trochę poskarżyć się na życie. To może być naprawdę terapeutyczne.

Dlatego chciałbym zachęcić Was wszystkich, byście też znaleźli czas na spotkania ze znajomymi. To takie ważne, by mieć ludzi dookoła, z którymi możemy podzielić się swoimi myślami i emocjami. Nawet krótkie spotkanie czy rozmowa przez telefon potrafią poprawić nam nastrój i dodać energii.

A jakie są Wasze doświadczenia ze spotkaniami ze znajomymi? Czy też zauważyliście, jak ważne są takie chwile? Dajcie znać w komentarzach!

Pozdrawiam serdecznie,

Bastek

Komentarze

Popularne posty