Ilustracja nawiązująca do dadaizmu, przedstawiająca surrealistyczną scenę z nietypowymi elementami.

Jeśli to dadaizm
To ja już też dada
Powracam znaczy się

************************

24 lata szukałem
i znalazłem
przy wymaglowanej szafie

************************

Pytanie
sterczą mi dwa koguty
który kogut mój
a który rudy?

************************
Sadysta
myszka ma ogon i dwa przyciski
gdy ją szybkim ruchem zgniotę
nawet nie zapiszczy

************************


Przyj-a-ciel
jeśli kochasz życie
kup sobie pieska
piesek zrozumie pocieszy

jeśli kochasz ludzi
kup sobie pieska
piesek poda łapę zamerda

jeśli spieprzone masz życie
kup sobie pieska
piesek naszcza zesra

jeśli nienawidzisz ludzi
kup sobie pieska
piesek cię pożre zaszczeka

a tak na poważnie
kup sobie kadłubka
kadłubek kole dada rozpieszcza. A Bursa





Komentarze

Popularne posty