wtorek, 30 marca 2004

Porządki wiosenne, czas zacząć...

uleczka-takiesobiepogaduszki.blogspot.com
Porządki wiosenne czas zacząć…. Czyli wielka rozpierducha mieszkania… Mamcia mi powiedziała, że
kurzu u mnie co nie miara… a co ja mam zrobić jeśli ja go wyganiam a on zawsze wraca? ;) …. To wszystko przez Andiego… on jak przychodzi do mnie to potrafi w ciągu godziny wypalić 7 papierosów…. Potem wszystko żółknie…. Osiada na wszystkim… Bleeee, to najbardziej mi przemawia za tym, aby rzucić definitywnie fajki.

Hem…. Przekonałem się, że najlepszy dla komputera jest szampon do włosów ;) …i już błyszczy…

Teraz okno….. o mój Bosze to ja mam coś takiego jak okno? Nooo teraz to od razu lepiej…. Nie muszę świecić przynajmniej lampy w dzień ;)

Nadszedł czas na generalne przemeblowano – lubię przynajmniej raz na trzy miesiące coś zmienić…. To szafkę przestawić, to stół wymienić, to przenieś wszystko z jednej ściany na drugą….. itp.

Następnie – tą część programu lubię najbardziej – przychodzi moment selekcjonowania co mi jest potrzebne a co nie… sterty niepotrzebnych ubrań…. rzeczy… „złych” pamiątek … wszystko weg!!! z mojego życia…
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...