[muzyka] Mój TOP 20 - playlista kwietnia 2015

FanfarloTightrope
Tak się złożyło, ze playlisty z marca nie publikowałem. Chciałem opublikować jedną wspólną
playlistę marzec-kwiecień, lecz pomyślałem,że sobie to odpuszczę i pozostawię zasady bez zmian.

No, no... Zmiany, nastąpiły duże zmiany na playliście.

Na pierwszym coś co pomaga mi trzymać dobry humor czyli FanfarloTightrope, zresztą kawałek z miejsca trzeciego też pozytywnie na mnie działa LescopLa Forêt. Przypomina mi muzykę z filmów Xaviera Dolana. Na marginesie jeśli już mowa o filmach Dolana na miejsce 18 wskoczył ModeratLast Time. Miejsce drugie Benjamin ClementineNemesis. Benjamin zagości u mnie na dłużej, tak samo jak Lescop.

Polskich akcentów w tym miesiącu jak na lekarstwo, dominuje NosowskaUroda oraz AniaJeszcze ten jeden raz. Na uwagę zasługuje również Benjamin ClementineCondolence chyba na większą niż Nemesis z drugiego.

Pełna dwudziestka kwietnia:

Komentarze

Popularne posty