Co nowego, jakie plany?

Żadnych większych rewelacji na najbliższy rok w blogu nie szykuję. Rewolucja moim zdaniem już
miała miejsce i blog w takiej postaci jakiej jest teraz powinien bez przeszkód zaliczyć kolejny sezon.

Z pewnością będę bardziej chciał rozwijać część "FOTO-CODZIENNIKA" i "VIDEO". Co do filmików to nie mam jeszcze pewności i pomysłu czemu będą służyły i jaką rolę tutaj odegrają. Obecnie ukazują się chaotycznie i nie mają konkretnego przekazu.

Ten rok pokazał również, że tagu "BLOG" (mam na myśli posty pisane, tak jak to robiłem kilka lat temu) nie będę już rozwijał. Może ukażą się pod nim jakieś posty, lecz nie często.

Obecnie na blogu prowadzę walkę w z uporządkowaniem Archiwum. Tak jak już gdzieś wcześniej pisałem, nie kasuję go. Archiwum pozostaje.

Przez ostatni rok mocno rozwinąłem część bloga odpowiedzialną, za to czego słucham w wolnym czasie. Mowa przede wszystkim o TOP20. Tutaj jednak zaistnieje mała zmiana. TOP20 będę publikował raz w miesiącu jako playlistę najczęściej słuchanych kawałków minionego miesiąca. Pozwoli to na większą rotację i wymianę utworów. Playlista publikowana co tydzień nie przynosiła wielu zmian.

P.S.
Zmieniłem z początkiem roku tag przewodni na SYNCHRONIZACJA
:)

Komentarze

Popularne posty