[muzyka] Mój TOP 20 - tydzień 14

Oto kolejny nieregularny, ale jakże ciągły cykl postów "Mój TOP".

Bez Owijania w bawełnę...

Na szczycie mojej cotygodniowej playlisty znalazł się Perfume Genius – I
Perfume Genius – I Decline
Decline
. Nie pamiętam teraz ale w przeszłości ten zespół zaliczył już miejsce pierwsze na mojej liście najczęściej słuchanych (przepraszam za wyrażenie) kawałków.  Nie ma co... od 1 do PIĘĆ -  Perfume Genius oblega te pozycje. Mimo miejsca pierwszego na moją uwagę (jednak) zasługuje miejsce drugie Perfume Genius – Queen.
Ich muzyka sprawia, że moja dusza i nerwy odpoczywają. Nie wiem jak to robią ale do mnie po prostu docierają. Dziękuję.

Na uwagę w tym tygodniu zasługuje również (a jakże) Perfume Genius – Fool oraz (mimo co) Perfect – Odnawiam Dusze, Aa co.

Miłego słuchania :)

Perfume Genius – I Decline
Perfume Genius – Queen
Perfume Genius – Fool
Perfume Genius – Lookout, Lookout
Perfume Genius – No Good
Sigur Ros – Mílanó
Perfume Genius – Mr. Peterson
How To Dress Well – What You Wanted
Amy Macdonald – This Is The Life
Perfume Genius – Hood
Perfume Genius – Too Bright
Perfume Genius – Grid
Perfume Genius – Learning
Perfume Genius – No Tear
How To Dress Well – Repeat Pleasure
Sigur Ros – Glósóli
Perfect – Odnawiam Dusze
Perfume Genius – Normal Song
Robert Gawlinski – Smutne liście
Perfume Genius – AWOL Marine



Komentarze

Popularne posty