[muzyka] Mój TOP 20 - tydzień 13

Oto następny w kolejności, trzynasty już TOP20.
Tym razem mam dość ciężko z komentarzem do TOP-u, ponieważ tak naprawdę najczęściej słychanych w tym tygodniu piosenek "liderów" jest mało.

Stało się tak, ponieważ słuchałem masę różnych kawałków.

Zaczynamy...

Parov Stelar – Booty Swing
Miejsce 1. Parov Stelar – Booty Swing - nie nowość, słuchałem ich w wakacje
2013. Teraz często sobie to puszczam.
Miejsce 2. Ganga – Chair - dobrze mi się przy tym czyta.

Na uwagę jednaj zasługuje O.S.T.R. – Rise of the Sun feat. Dj Haem & Cadillac Dale oraz coś z innej beczki: Zaz – Paris sera toujours Paris przypomina mi muzykę z filmy Woody'ego Allena Słodki drań.

W zestawieniu znalazła się również Edyta Bartosiewicz ze swoimi starymi przebojami Ostatni i Zega.To za sprawą Radiowej Trójki. Polecam cykl spotkań z utworami Pani Edyty w tygodniu około 7:40.

TOP 20 #13:
 Parov Stelar – Booty Swing
Ganga – Chair
Edyta Bartosiewicz – Ostatni
Zaz – Paris sera toujours Paris
O.S.T.R. – Rise of the Sun feat. Dj Haem & Cadillac Dale
Perfect – Odnawiam Dusze
George Ezra – Budapest
Paul Kalkbrenner – Marbles
Little People – Moon
TV On The Radio – Happy Idiot
Krol – Powoli
Ludovico Einaudi – Memory
Belle & Sebastian – We Rule The School
Edyta Bartosiewicz – Zegar
Zhu – Faded
Robert Gawlinski – Nie stało się nic
Edyta Bartosiewicz – Move Over
Aretha Franklin – Rolling In The Deep (The Aretha Version)
Lenny Kravitz – New York City
Katie Melua – tiger in the night





Komentarze

Popularne posty