[muzyka] Mój TOP 20 - tydzień 11

Bez zbędnego pisania...
Na pierwszym miejscu najczęściej słuchanych utworów  jest Janek Samołyk z Czy to jest przypadek.  No właśnie, czy to jest przypadek? Swoją drogą szkoda, że na Spotify nie ma najnowszego kawałka Janka Złe czasy. 
Janek Samołyk
Problem z wiernością

W tym notowaniu mam więcej niż jeden polski akcent... po kolei.

Na drugim moje odkrycie... wcześniej nie słyszałem o nich Perfume Genius i kawałek Hood. Idealny na początek jesieni. W ogóle jakoś ta muzyka działa na mnie tonizująco. Tak jak powinna.

Na czwartym moja dawno nie słyszana ulubienica Jessie Ware, a przy piątce rozpływam się w tym tygodniu Lebowski – Goodbye My Joy (feat. Markus Stockhausen)

Z ciekawszych nowości to The xx – Sunset oraz Perfume Genius – Normal Song.

Zapraszam do przesłuchania. Player dostępny na dole postu.

Janek Samołyk – Czy to jest przypadek
Perfume Genius – Hood
Malarze i Żołnierze – Żółte Koszule feat. Janek Samołyk
Jessie Ware – Want Your Feeling
Lebowski – Goodbye My Joy (feat. Markus Stockhausen)
Belle & Sebastian – You're Just A Baby
The xx – Sunset
alt-J – Fitzpleasure
The Kooks – Naive
Mighty Oaks – Brother
Calvin Harris – Thinking About You - Manufactured Superstars Remix
Chrissie Hynde – You Or No One
Kodaline – High Hopes
Perfume Genius – Normal Song
Sigur Ros – Svo Hljótt
Antony & The Johnsons – Hope There's Someone
San Cisco – Golden Revolver
Waglewski – Coś Się Odjęło
Soundtrack & Theme Orchestra – The Fellowship Of The Ring: The Breaking Of The Fellowship - May It Be
Muzyka Konca Lata – Na Ciebie Czekałem






Komentarze

Popularne posty