Kasia Sochacka z zespołem w Bazyliszku

Zmęczony po całym tygodniu pracy, nadgryziony przez stresy dnia codziennego jak co piątek wybrałem się z paczką do Oskara. Tego dnia nie było tak jak zawsze. Byłem całkowicie padnięty i jedyną rzeczą o jakiej myślałem było ciepłe łóżko.

Poszliśmy do Bazyliszka. Trwał prawie koncert Kasi Sochackiej. Nie miałem nawet siły aby się zdecydować [...] po kilkunastu minutach namysłu kupiliśmy bilety i wzięliśmy udział w koncercie.

Była to najlepsza rzecz jaka mnie spotkała tego tygodnia.  Optymistyczny wokal Kasi, żywiołowa gra Marcina Urzędowskiego (instrumenty perkusyjne) oraz Arkadiusza Żureckiego (gitara) naładowała mnie pozytywną energią i optymizmem na cały następny tydzień. Zaczynam za nimi tęsknić. Są jak narkotyk:)






fot. Roman Anusiewicz

fot. Roman Anusiewicz

fot. Roman Anusiewicz

fot. Roman Anusiewicz

fot. Roman Anusiewicz

fot. Roman Anusiewicz



Komentarze

Popularne posty