[video] Facebook udostępnia - A look back - uwiecznione wspomnienia

Facebook z okazji swoich 10 urodzin udostępnił swoim użytkownikom generator
wspomnień. Czyli 20 Twoich najlepszych wspomnień ukazanych na minutowym filmie. Należy dodać, że najlepszych biorąc pod uwagę ich popularność na Facebooku wśród Twoich znajomych.

Zdecydowałem się, wygenerować taki filmik. Wygląda on tak:




Aby wygenerować swój filmik z najpopularniejszymi postamiwystarczy wejść tutaj: https://facebook.com/lookback/



Komentarze

  1. czemu po wejściu w link pokazuje mi tylko moje zdjęcie i podziękowanie za 10 lat Facebooka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz za mało zdjęć i dlatego nie masz filmiku.

      Usuń
  2. Ile trzeba mieć zdjęć żeby powstał filmik ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej około 20 zdjęć, które zostały polubione lub komentowane

      Usuń
  3. Ja mam ponad 80 zdjęć i nie chce się udostępnić film co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja mam ogrom takich zdjęć i na razie codziennie wchodzę sprawdzając czy dostane filmik. Pozostało czekać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty