[muzyka] Mój TOP 20 - tydzień 5

Happysad – Do Krwi
Happysad – Nic Nie Zmieniać
SKUBAS – Prawie Jak Kurt
Happysad – Zanim pójdę
Happysad – Wszystko Co Złe
Happysad – Bez Znieczulenia
Happysad – Poznański
Happysad – Na Ślinę
SKUBAS – Wiecej Nieba
Muzyka Konca Lata – Nie Ukryjesz Się Przede Mną
Happysad – Nie Będziem Płakać (Gościnnie: Marcelina)
SKUBAS – Mgła
SKUBAS – Linoskoczek
Kim Nowak – Wczoraj
Afro Kolektyw – mezczyzni sa odrazajaco brudni i zli
Muzyka Konca Lata – Zmiana Czasu
Kumka Olik – Jak Mnie Kochasz To Mnie Pusc
Kim Nowak – Noc
Lao Che – Stare Miasto
Pogodno – Alinka


No cóż jak widać wpadłem w szpony Muzyki alternatywnej i niszowej. W tym tygodniu najczęściej słychany był Happysad. Chociaż nie do końca jest to prawda. Liznąłem również  trochę twórczości Sergea Gainsbourga, ciekawe dlaczego Spotify nie uwzględniło tego artysty w moim zestawieniu.



Komentarze

Popularne posty