[video] Prawie jak filmik relaksacyjny

Prawie jak filmik relaksacyjny...
no. Prawie...

Jako dziecko miałem akwarium. Akwarium to było dość dużych rozmiarów... przynajmniej tak mi się wydawało. Wiecie jak to jest... gdy jest się dzieckiem wszystko się wydaje większe, szersze, wyższe... straszniejsze.  Mniejsza z tym. Gdy tylko miałem możliwość, siadałem przy tym akwarium, i godzinami wpatrywałem się w pływające tu i tam rybki. Relaks... odbicie od rzeczywistości... zafascynowanie... bezpieczeństwo. Dziwne, ale wpatrując się w to akwarium pełne rybek, czułem się bezpiecznie. Dziwne, bo Rybki wcale tak bezpiecznie się przy mnie nie czuły. Wielkie coś zaglądało na nie i co jakiś czas pukało w szybę.  Teraz będąc nad wodą i wpatrując się w nią i w rybki, których ostatni laty pełno nad Sołą, mam podobne odczucie spokoju i relaksu jak wtedy, gdy byłem dzieckiem. Obserwacja rybek...

Zapraszam na... wygaszacz ekranu ;)










Komentarze

Popularne posty