piątek, 4 marca 2011

Przerwa w programie

Proszę nie regulować wyszukiwarki...   to tylko przerwa w blogowaniu.

Nie znaczy to, że teraz do niczego nie jestem zdolny. Po prostu idzie wiosna i chętniej patrzę w przyszłość. Przez okres zimowy co roku mam urlop od wszystkiego co wymaga wysiłku... od pisania też. komu by się chciało tracić czas... dzień zimą jest taki krótki...

Na znak, że sygnał z mojej strony nie zanikł... wszystko jest OK... a to jest tylko zwyczajny brak tematów do pisania zamieszczam obraz kontrolny ;)

Tematy, ach te tematy.  pewnie jakiś by się znalazł... pewnie tak. Z pewnością! Jest jednak taki stan, w którym pomysły przychodzą w najmniej stosownym lub nieodpowiednim (wszystko jedno) momencie. W momencie, w którym nie jest możliwe utrzymanie na dłuższy czas myśli na odpowiednim torze ... potem brak czasu... i dochodzę do wniosku, że -już mi się nie chce o tym pisać.

Tak jak dziś. Miałem przypływ myśli... świetny temat... i co z tego jak nie miałem możliwości... ani chęci jego zapisać. Teraz mam chęć - nie mam tego pomysłu... umknęła koncepcja.

...

Sny, które chcą mi coś powiedzieć(?)

Miałem dziś sen...
Śnił mi się jeden nieżyjący już przyjaciel, który w tym śnie przekonywał mnie, że przecież żyje, że nie umarł i jedna przyjaciółka, z którą nie mam kontaktu bezpośredniego od kilku dobrych lat. w tym śnie wreszcie się z nią spotkałem.

sen drugi:

Śniła mi się szkoła i ja w klasie złożonej z moich kolegów i koleżanek od podstawówki po liceum. pełny wachlarz ludzi ze wszystkich szkół do jakich chodziłem w jednej klasie.

[...]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...