bastkowy.blogspot.com wczoraj - dziś - jutro

Zmiany, zmiany. 
Tak wyglądał blog rok temu. Od tego czasu dużo się zmieniło. Uporządkowałem galerię  i zacząłem pisać bloga. Wcześniej to miejsce było przeznaczone tylko do prezentacji zdjęć i różnych prac.
W między czasie importowałem starego bloga do struktur bastkowy.blogspot.com. Na dzień dzisiejszy prace z scaleniem są zakończone. Uporządkowane zostało całe archiwum. Szkoda mi tylko komentarzy, których nie miałem już siły przenosić. Mowa o wczesnym okresie (2004-2007). Mam jednak nadzieję, ze z czasem i na starych postach jakieś komentarze zagoszczą.

Trochę statystyk
Na blogu do tej pory ukazało się ponad 670 postów (zdjęcia w galerii plus treść pisana).
Archiwum zawiera historię od lutego 2004 roku. To już grubo ponad 6 lat blogowania. Wyłączając z tego przerwy w pisaniu  to i tak  niezły wynik.

Czego szukają internauci:
Zadziwiające po jakich słowach kluczowych można do mnie trafić.
Oto lista 10 najczęstszych zapytań.

Co w niedalekiej przyszłości?
Nie wiem, w jakim kierunku podążę. Z pewnością Będzie więcej pisania w konwencji dziennika. Galeria, rzecz jasna nadal będzie się rozrastać... puki będą darmowe miejsca na fotki.

Nie ma jak papier
Ambitne zadanie. Jak przenieść bloga na papier? ...w stylu albumu lub kilku albumów. Będę nad tym myślał. Choć bardzo lubię cyfrowy świat to jednak wolę do monitora ponad wszystko fakturę papieru.

Komentarze

Popularne posty