Październikowa Paleta: Jesienne Barwy na Codziennej Ścieżce

Październik już w pełni. Każdy dzień, kiedy wyruszam do pracy, to podróż przez barwny tunel jesieni. Przemierzając tę samą trasę, mam okazję podziwiać, jak przycięte klony zmieniają swoje barwy, przelewając paletę od lata do jesieni, i jak liście tańczą w powietrzu, lądując na chodniku mozaiką kolorów.

Chodnik wzdłuż ulicy z klonami o barwach jesieni, gdzie cienie drzew rzucają na chodnik ciekawe wzory.


To droga, którą chodzę w tygodniu, ale w październiku staje się ona czymś wyjątkowym. Obserwuję, jak zmieniają się cienie, jak słońce przebija się przez gałęzie, tworząc na ziemi skomplikowane wzory. To codzienne doświadczenie natury w miejskim wydaniu jest dla mnie chwilą ukojenia w rutynie dnia codziennego.


Chcę Was zaprosić do podzielenia się waszymi jesiennymi krajobrazami. Czy też macie takie trasy, które w październiku wyglądają jak obrazy malowane przez naturę? Jak zmieniają się Wasze codzienne ścieżki w rytmie pór roku?

Komentarze

  1. Ciekawe to zdjęcie!
    Cień tego drzewa jest nie w tym miejscu co trzeba przynajmniej tak to wygląda pewnie z boku stoi słup energetyczny...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz zwróciłem na to uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie zwróciłam na to uwagi :) SUPER TO :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty