Ramki fotograficzne


Wybór odpowiednich ramek to dla mnie ważny element dekoracji. Kocham prostotę drewnianych ramek, które dodają uroku moim ulubionym fotografiom!

Kiedy przychodzi do wyboru ramek na moje ulubione fotografie, zawsze stawiam na te drewniane, w prostym, niezwykle urokliwym stylu. Niezbyt lubię szklane i plastikowe ramki, wolę prostotę i naturalność drewna. Czasem jednak antyramy również przyciągają moją uwagę, mają w sobie coś biurowego, zimnego, coś przeciwnego do drewna.

W mojej pracy mam możliwość wyboru spośród wielu wzorów i formatów, więc jeśli coś mi się spodoba, zawsze staram się to zakupić. Mam w planach stworzyć ścianę pamięci, coś w rodzaju drzewa genealogicznego, gdzie każda osoba będzie miała swoje miejsce w osobnej ramce. To jeszcze taki projekt w powijakach, ale powoli zaczynam go rozwijać i wyobrażać sobie, jak to wszystko będzie wyglądało.

Ciekawi mnie, jakie ramki Wy lubicie najbardziej? A może macie jakieś nietypowe pomysły na wykorzystanie ramek do zdjęć? Podzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach, zawsze chętnie się inspiruję nowymi koncepcjami!

Do zobaczenia,

Bastek

Komentarze

Popularne posty