Międzybrodzka Fantazja: Gdy Księżyc Zawita za Dnia

W magicznym świecie fotografii i edycji obrazu, nawet najbardziej znajome miejsca mogą zostać przemienione w krainy wyjęte z marzeń. Moje ostatnie eksperymenty w Photoshopie zaprowadziły mnie do Międzybrodzia – ale nie takiego, jakie znamy. Na tym zdjęciu, dzień spotyka się z nocą, a rzeczywistość z fantazją.

Idylliczny widok na jezioro i góry z dodanym w Photoshopie ogromnym księżycem w tle, który dominuje na niebie, i ptakami w locie, tworzącym nierealistyczny, lecz urzekający pejzaż.

Dodanie na niebie gigantycznego księżyca, widocznego w pełnym świetle dnia, i stada ptaków, które zdają się tańczyć w jego blasku, nadało temu zwykłemu krajobrazowi zupełnie nowy wymiar. Scena przyciąga oko i pobudza wyobraźnię, prowokując pytania o to, co by było, gdyby natura zdecydowała się na odrobinę kaprysu.

Czy Wy też lubicie przekształcać zwykłe zdjęcia w coś niezwykłego? Jaki efekt chcielibyście osiągnąć, gdybyście mieli do dyspozycji wszystkie narzędzia Photoshopa?

Komentarze

  1. powiedz i zdradz - gdzie i kiedy mozna zobaczec?

    OdpowiedzUsuń
  2. JA, JA, JA, odpowiem :) Napatrz się tutaj, a później zamknij oczy i odtwórz obraz w pamięci :)

    Piękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja widziałem jak byłem na urlopie w zeszłym roku :)teraz sobie przypomniałem jak to zobaczyłem!!!;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty