Wielka Puszcza - kraina wspomnień i wytchnienia

Dzisiaj dopadła mnie nostalgia za Wielką Puszczą. To miejsce ma dla mnie szczególne znaczenie, wiąże się z nim mnóstwo wspaniałych wspomnień sprzed kilku lat.
Obrazek z widokiem na malowniczy krajobraz lasu, łąki
Miejsca z duszą

Są takie miejsca, do których wracamy z sentymentem. Niekoniecznie muszą to być egzotyczne krainy czy imponujące zabytki. Czasem wystarczy zwykły las, łąka nad rzeką czy polana pełna kwiatów, by poczuć magię i ukojenie.

Czas naładowania baterii

Wielka Puszcza to dla mnie mój azyl, miejsce, gdzie mogę odpocząć od zgiełku cywilizacji, wyciszyć się i złapać oddech. Tam natura otuli mnie ciszą, szumem drzew i śpiewem ptaków. Tam mogę naładować baterie i nabrać sił na nowy tydzień.

Fotografia z nutą nostalgii

Zdjęcie, które zamieściłem, to stylizacja na stare zdjęcie, zrobiona w Photoshopie. Oryginał możecie zobaczyć na blogu, gdzie opisuję jedną z moich wycieczek do Wielkiej Puszczy: https://bastkowy.blogspot.com/2005/06/wiekla-puszcza-powrot.html

Odwiedzajmy z rozwagą

Staram się odwiedzać Wielką Puszczę kilka razy w roku. Nie chcę tam bywać zbyt często, by zachować magię tego miejsca i nie zatracić jego wyjątkowego charakteru.

A Wy macie takie miejsca na mapie, do których wracacie z sentymentem?

Komentarze

Popularne posty