Magia kropel po burzy

Nic tak nie zachwyca jak natura po burzy. Słońce przebijające się przez chmury, migoczące na liściach krople wody i zapach świeżości - to prawdziwa uczta dla zmysłów.

kolaż z kroplami deszczu na zielonych liściach, oświetlonymi przez promienie słońca

Ulotne piękno

Kropelki na liściach to ulotne piękno, które trwa zaledwie kilka chwil. Ale te chwile są magiczne i warte uchwycenia.  Przekonałem się o tym dzisiaj, kiedy po burzy wyszedłem do ogrodu i zobaczyłem, jak słońce igra z kroplami wody na liściach.

Fotograficzna impresja

Zrobiłem kilka zdjęć, a potem ułożyłem je w niedbały kolaż.  To nie jest perfekcyjne dzieło sztuki, ale oddaje magię tego momentu.

Zachwyt nad naturą

Patrząc na te zdjęcia, nie mogę się nadziwić pięknu natury.  Nawet tak proste rzeczy jak krople wody na liściach mogą stać się źródłem inspiracji i zachwytu.

A Wy co myślicie o kropelkach po burzy? Lubicie je fotografować?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty