Kawa z Anetą i Andrzejem

W ulubionej kawiarni Sweet Garden na Krakowskiej w Kętach, przy pysznych deserach i dobrej kawie, wspominaliśmy stare czasy z Anetą i Andrzejem. To był naprawdę wyjątkowy dzień!

Dziś spotkałem się z Anetą i Andrzejem w kawiarni Sweet Garden na "kawie", która przerodziła się w długie i przyjemne popołudnie.

Szczególnie cieszyłem się na spotkanie z Anetą, z którą ostatni raz widziałem się w grudniu poprzedniego roku. Było mnóstwo okazji do śmiechu i wspominania szkolnych czasów.

Sweet Garden to nasza ulubiona kawiarnia w Kętach. Chodzimy tam na pyszne desery, dobre piwo i pizzę. Atmosfera jest tam zawsze przyjemna, a obsługa miła i uśmiechnięta - tak trzymać!

Chociaż w Kętach jest też inna popularne miejsce, Wiklinowy Raj, to ja zdecydowanie wolę "moją" kawiarenkę na Krakowskiej. Czuję się tam jak w domu, a klimat jest dla mnie bardziej przyjazny.

Spotkanie z Anetą i Andrzejem było dla mnie wspaniałym powrotem do przeszłości. Cieszę się, że mogliśmy się spotkać i wspólnie powspominać stare czasy.

Komentarze

Popularne posty