Dni Morza nad jeziorem?

Dni Morza nad jeziorem? Tak, ale tylko nad Jeziorem międzybrodzkim… w Międzybrodziu Bialskim…


Dni Morza w Międzybrodziu to niezapomniana zabawa dla całej rodziny. Przekonajcie się sami! 🎶⛵

Kto powiedział, że Dni Morza można świętować tylko nad morzem? W Międzybrodziu Bialskim nad Jeziorem międzybrodzkim udowadniają, że impreza z morskim klimatem może być równie udana, a nawet lepsza!

11 lipca 2007 roku miałem okazję bawić się z przyjaciółmi na Dniach Morza. Już sama nazwa imprezy brzmi intrygująco, prawda? I muszę przyznać, że rzeczywistość wcale nie zawiodła.

Nie zabrakło morskich akcentów a kulminacyjnym punktem imprezy był pokaz sztucznych ogni, który rozświetlił jezioro niczym latarnia morska.

Jednak dla mnie osobiście najlepszym momentem Dni Morza była… lokalna potańcówka! Nie dałem się nawet namówić na ognisko z przyjaciółmi, bo muzyka była zbyt kusząca. I wiecie co? Nie żałuję! Tańczyłem do późnych godzin nocnych, a nogi bolały mnie jeszcze przez kilka dni.

Jeśli więc szukacie ciekawego sposobu na spędzenie wakacji, polecam Wam wybrać się do Międzybrodzia Bialskiego na Dni Morza. Gwarantuję, że będziecie zachwyceni!

A co Wy sądzicie o takich imprezach? Czy chcielibyście świętować Dni Morza nad jeziorem?

P.S. Do wpisu dołączyłam zdjęcie z tamtej imprezy.

Dodatkowe informacje:

  • Dni Morza w Międzybrodziu odbywają się cyklicznie co roku.
  • Więcej informacji na temat imprezy można znaleźć na stronie internetowej gminy Międzybrodzie Żywieckie.

Zapraszam do komentowania i udostępniania!







Komentarze

Popularne posty