W wielkim skrócie

Osoba stojąca na szczycie góry, gotowa na nowe wyzwania.

Zamknięty rozdział: definitywne zerwanie z A.
Czasami trzeba powiedzieć "dość". Tak właśnie zrobiłem w przypadku mojego związku z A. Definitywnie zerwałem i nie żałuję tej decyzji.

Skoro nie widzimy różnicy między "było" a "jest", to po co ciągnąć coś, co jest tylko związkiem z nazwy? Nie ma sensu tracić czasu i energii na coś, co nie ma przyszłości.

Psychicznie czuję się o wiele lepiej. To uczucie wyzwolenia jest niesamowite!

Dodatkowo rzuciłem palenie. Nie jest to mój pierwszy raz, ale tym razem jestem z siebie wyjątkowo dumny. Minęło już sześć dni bez papierosa i poza odruchowym sięganiem po "coś" ;) nie odczuwam głodu nikotynowego. To kolejny krok w stronę lepszego życia.

Przy okazji porządków w telefonie natknąłem się na coś zaskakującego. Okazuje się, że nieświadomie zbierałem wszystkie SMS-y od pewnej osoby. Wszystkie od 30 sierpnia! Sam nie wiem, dlaczego to robiłem. Może to jakaś forma subiektywnej dokumentacji? Ciekawe, co to oznacza...

Co dalej?

Teraz skupiam się na sobie. Chcę się rozwijać, odkrywać nowe pasje i cele. Czeka mnie mnóstwo wyzwań, ale jestem gotowy na zmiany!

Dziękuję za wsparcie

Wiem, że to był dla mnie trudny czas. Dziękuję wszystkim, którzy mnie wspierali i trzymali kciuki.

Komentarze

Popularne posty