Pierwsze zabawy z Photoshopem

Rozwój umiejętności graficznych - od pierwszych kroków w Photoshopie po nowe możliwości twórcze! 🌟

Hej, dzisiaj chcę podzielić się z Wami moimi pierwszymi doświadczeniami z Photoshopem! Postanowiłem stworzyć grafikę w stylu pop-art, ale muszę przyznać, że wyszło raczej pop-apranie niż pop-art, haha!

Mimo wszystko, jako początkujący jestem zadowolony z mojego pierwszego eksperymentu z tym programem. Wiem, że muszę jeszcze dużo poćwiczyć, ale czuję, że z czasem będzie mi to wychodzić coraz lepiej. Jak mawiał Albert Einstein: „Nie jestem bardzo bystry, po prostu długo siedzę nad problemem".

Chciałbym się rozwijać w tym kierunku i cieszę się, że mogę dzielić się z Wami moimi początkami w grafice komputerowej. Mam nadzieję, że będziecie śledzić moje postępy i wspierać mnie swoimi komentarzami.

A może Wy też mieliście swoje pierwsze próby z Photoshopem? Podzielcie się swoimi doświadczeniami w komentarzach, chętnie posłucham Waszych historii!

Dziękuję, że jesteście ze mną na tej graficznej przygodzie!

Pozdrawiam serdecznie,

Bastek

Komentarze

Popularne posty