Nowy aparat fotograficzny


Zdjęcie wykonane nowym aparatem

Hej wszystkim!

Dzisiaj mam dla was mega nowinkę - zakupiłem nowy aparat fotograficzny! Jestem z nim niesamowicie podekscytowany, bo teraz będę mógł robić jeszcze lepsze zdjęcia. Aparat, który mam to Kodak V570.

Pamiętam jak czekałem aż go wyjmę z opakowania, jak dziecko otwierające prezent w święta. Kiedy Od razu zacząłem testować go we wszystkich możliwych ujęciach. Zdjęcia wychodziły takie ostre i klarowne, że aż miło. Ale, oczywiście, nie mogło obyć się bez kilku początkowych wpadek, w tym to powyżej rozmazane zdjęcie, hahaha.

Ale poważnie, ten aparat to jest to. Ma kilka funkcji, które mi z pewnością przypadną do gustu, poza tym bardzo mi odpowiada jego kompaktowy rozmiar. Teraz będę mógł uwieczniać wszystkie ważne momenty jeszcze lepiej, a Patryk w końcu odetchnie  bo nie będzie mi już musiał pożyczać swojego HP. 

Czy wy też macie jakieś nowe gadżety, które was ostatnio zainteresowały? Podzielcie się w komentarzach, chętnie poczytam o Waszych nowych odkryciach!

Pozdrawiam,

Bastek.

Komentarze

Popularne posty