wtorek, 21 lutego 2006

Smok i cyganka


Z tobołka Cyganki:

1. Logika
Kij ma dwa końce. A połowa kija?

2. Walentynki
Walentynki to wspaniałe święto dla wszystkich zakochanych par i tych, którzy kochają skrycie. Dla tych drugich to dobry dzień na wyznanie swojego uczucia. Walentynki to też święto, które dla wszystkich samotnych serc oraz dla osób próbujących pozbierać się po zawodzie miłosnym jest świętem bardzo okrutnym.

3. Cytat
„Dziś mam spierdolony humor, bo juto jest to pojebane święto pojebanych ludzi. A co u Ciebie? :)”

No właśnie, co u mnie.

U mnie dobrze. 14 lutego przemknął niepostrzeżenie. Zero bodźców, zero reakcji. Rachunek wychodzi na zero, więc… tak jakby w ogóle takie cusik jak Walentynki nie istniało.

Do Smoka z komentarzy
Za głęboko szukasz, a rozwiązanie jest na wierzchu  ;)
… to do pytania o „kłopot”

Jeśli chodzi o schematy... [...]  , to chyba coś w tym jest, jednak „nie każdy kto pali gazetki jest piromanem”. Każdy jest inny, indywidualny. Ja to „coś” wyczytuję z oczu lub jeśli nie mam takiej możliwości staram się wychwycić najdrobniejsze, mikroskopijne „anomalia” w zachowaniu. Może to być cokolwiek: sposób chodzenia, odwracania głowy, reakcja na stres itp.
Z twoich komentarzy wnioskuję, że bardzo lubisz obserwować zachowania ludzkie, analizować je… zaciekawiłeś mnie tym tematem jeszcze bardziej :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...