??

Pisanie na blogu - miejsce, gdzie refleksje z przeszłości łączą się z teraźniejszymi myślami.

Cześć wszystkim!

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami refleksją dotyczącą braku czasu i natchnienia do pisania. Ostatnia notka jest dla mnie znakomitym przykładem tego, o czym mówiłem wcześniej. Brak czasu na pisanie to dla mnie niestety rzeczywistość, a brak natchnienia potrafi dodatkowo utrudnić sprawę.

Bo przecież chcę! Chcę pisać, chcę się dzielić swoimi przemyśleniami i doświadczeniami z Wami, ale czasem po prostu brakuje tej iskierki, tego "czegoś", co sprawia, że słowa płyną z łatwością i pasją.

Ale wiem jedno - muszę się wreszcie rozkręcić! Nie może być tak, że brak czasu lub chwilowego braku natchnienia będą mi przeszkadzać w robieniu tego, co kocham. Wiem, że to nie będzie łatwe, ale zamierzam podjąć wyzwanie.

Dlatego proszę Was o cierpliwość i wsparcie w tym procesie. Mam nadzieję, że wkrótce znowu będę mógł regularnie dzielić się z Wami moimi myślami i historiami. Pracuję nad tym, aby znaleźć równowagę między codziennymi obowiązkami a pasją do pisania.

Dziękuję Wam za wsparcie i za to, że jesteście ze mną pomimo moich okresowych wahnięć. Mam nadzieję, że niedługo znowu zobaczymy się tutaj z pełną energią i nowymi pomysłami.

Do zobaczenia przy kolejnej notce, życzcie mi powodzenia!

Komentarze

Popularne posty