Do odwołania

Czas na odpoczynek - lato pełne relaksu.

Za oknem lato w pełni, a ja tu siedzę i patrzę w ekran monitora. Czy to jest właściwy sposób na spędzanie tego pięknego czasu? Wcale nie. Dlatego też, zdecydowałem się na przerwę od komputera i Internetu. Sprawozdania i relacje od teraz będą pojawiać się raz w tygodniu, do odwołania.

Zdecydowałem, że teraz skupię się na rzeczach, które naprawdę liczą się dla mnie. Na mojej liście priorytetów są teraz zdrowie, czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i relaks. Oczywiście, nie oznacza to, że porzucam blogowanie na zawsze. Po prostu, chcę zrobić sobie przerwę i odświeżyć umysł.

W międzyczasie, zamierzam wykorzystać ten czas na odkrywanie nowych miejsc, czytanie książek, słuchanie muzyki i aktywność na świeżym powietrzu. Mam nadzieję, że wrócę z nowymi pomysłami i energią, aby dzielić się z Wami moimi doświadczeniami.

Zapraszam Was do śledzenia mojego bloga, który nadal będzie aktualizowany raz w tygodniu. Mam nadzieję, że ten czas przerwy pozwoli mi na lepsze zrozumienie siebie i otaczającego mnie świata. W końcu, życie to nie tylko praca i obowiązki, ale także relaks i radość.

Do zobaczenia za tydzień!

Komentarze

Popularne posty