środa, 18 maja 2005

Konsultacja


Pan doktor powiedział, że należy prowadzić oszczędzający tryb życia, porządnie się odżywiać i pamiętać o dostatecznej ilości snu. Do tego dochodzi unikanie dusznych pomieszczeń i dużych ilości alkoholu. Przez dwa lata będę przyjmował Convulex300, potem jeśli nie dojdzie do żadnych ataków dawkę będzie się zmniejszać przez następny rok aż zejdzie do zera. Jeśli przez pięć lat nie dojdzie do ataku – licząc od ostatniego – będzie można uznać że jestem zdrowy.

Ogólnie czuję się dobrze…
Mam jeszcze takie wrażenie jak na filmie „50 pierwszych randek”… idę spać… wstaję i wydaję mi się, że to, co działo się dnia poprzedniego jest tak odległe jakby działo się co najmniej miesiąc temu. Muszę się nawet zastanawiać czy to, co uważam, że robiłem lub zrobiłem dzień wcześniej to było naprawdę czy tylko mi się śniło.
Tak długo jak organizm nie zostanie nasycony całkowicie lekiem i nie przyzwyczai się do leku będę chodził jak nieprzytomny naćpany narkoman.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...