Przekładaniec

Osoba wpatrująca się w horyzont z nadzieją na lepsze jutro


Schuman Show

Dziś dzień, który rozpoczął się od niezbyt przyjemnej wiadomości. Otrzymałem mejla z informacją, że nie zakwalifikowałem się do trzeciego etapu rekrutacji. Ale czy to naprawdę takie zaskoczenie? Nie nastawiałem się zbytnio, więc nie przeżywam. Takie życie, pełne niespodzianek, ale też pełne możliwości. Może to nie Francja, ale na pewno coś się znajdzie.

Wariacje oziębłej

Dzisiejszy dzień przyniósł także nieco zimnych wiatrów w relacjach międzyludzkich. Żelazna coś zdziwia… Staje się za bardzo zasadnicza… Zachowuje się jak przysłowiowa „Pani Stasia” z kadr. Muszę jej powiedzieć, co o tej zasadniczości względem mnie myślę. Ale to nie dzisiaj, bo dzisiaj jest dzień na inne sprawy.

Na dobre i na złe

A propos śpiączki… pozytywne szanse wzrosły o jakieś 4%. To taka mała nadzieja, która daje siłę w tych trudnych chwilach. Trzeba wierzyć, że wszystko będzie dobrze. Bo przecież nie ma innego wyjścia.

Kryminalni

Dzisiaj też miałem okazję porozmawiać z sąsiadami. Doszło do tego, że ostatnio zawsze ktoś musi zostać w domku… 11 mieszkań okradzionych w ciągu miesiąca… Jedno na mojej ulicy… To przerażające, jak bardzo niebezpieczny może być nasz świat. Trzeba uważać, trzeba być ostrożnym, bo nigdy nie wiadomo, co może się wydarzyć.

Słowo na Niedzielę

Proście, a będziecie prości. To takie proste, ale też takie głębokie. 

Komentarze

Popularne posty