Kalejdoskop

Bliską osobę mam w śpiączce pooperacyjnej. Czekam…

To nie jest pierwszy raz, kiedy muszę czekać na wiadomość od lekarzy. Zawsze jest trudno. Zawsze te same pytania krążą mi w głowie. Czy będzie dobrze? Czy wszystko pójdzie zgodnie z planem? Czy dziadek wyjdzie z tego?

Pamiętam, jak obiecałem, że przygotuję nowy test z cyklu "Sprawdź się na ile mnie znasz". To jest chyba jakaś odskocznia, chwila, kiedy mogę pomyśleć o czymś innym niż szpitale. Ale teraz to wydaje się tak dalekie. Czekam na jakiekolwiek wieści.

"Zdjęcie nowych butów, które właśnie zamówiłem

Buty, tak, znowu buty. Przecież to jest mój sposób na odreagowanie. Zamówiłem trzy pary Nike, w tym jedną dla Andiego. A dzisiaj nie wytrzymałem i zamówiłem jeszcze jedne, tym razem od BK. Fetysz, jak mówiłem. Ale teraz? Teraz te buty wydają się w sumie tak mało ważne.

Czas do spania. Muszę odpocząć, muszę się zregenerować. Bo jutro będzie kolejny dzień. Jutro będzie nowa nadzieja.

Komentarze

Popularne posty