Takie tam

Walentynki minęły bez większego szumu. Dla mnie to nawet dobrze, bo jakoś nie trawię tego dnia. Wszyscy zachowują się tak, jakby dopiero co opuścili pokoje bez klamek.

Gdy kogoś kochasz, okazujesz mu to codziennie, a nie tylko w Walentynki...

Dziś wkurzyłem się, bo siadł mi telefon. Kupiłem sobie Nokię 8210 na Allegro. Do tego modelu mam sentyment - zwykła, prosta... malutka, dyskretna. Nie jakaś tam rycząca polifonią i mrugająca czym się tylko da.

Najlepszy telefon Nokia 8210



Czekam na „dostawę”, ale równie dobrze mogę się nie doczekać, bo wiem, co to znaczy kupować na aukcjach. Sprzedawca wydaje się wiarygodny - tak stwierdziłem po komentarzach. Czekałem do ostatniej minuty, aby być pewnym... lubię zawsze być pewny i pewny też. Kontakt natychmiastowy... kasa poszła online. Zaryzykowałem, bo przecież ryzyk fizyk!

Chyba stara miłość jednak nie rdzewieje...

Komentarze

Popularne posty