Roczek na bloggerze!

Dzisiejszy dzień jest szczególny, ponieważ mija dokładnie rok od założenia tego bloga. Przed nim był jeszcze inny, jednak zdecydowałem się nie wspominać o nim, gdyż przeszłość zawsze powinna pozostać w tyle. Zresztą, stare czasy... nie warto. Ten rok był dla mnie czasem, w którym mogłem wyrazić swoje smutki i dziwne stany depresyjne, a także poznać nowych ludzi. Oczywiście, niektórzy z moich czytelników próbowali zgadnąć, jak dobrze mnie znają, co zaowocowało ciekawymi odpowiedziami.

Pierwsza rocznica bloga - test 'Jak dobrze mnie znasz



W związku z rocznicą postanowiłem zakończyć test "Jak dobrze mnie znasz" i opublikować prawidłowe odpowiedzi. Zaczynam:

  1. Mój znak zodiaku to Lew. Połowa odpowiedziała dobrze.

  2. Najchętniej lubię spędzać wolny czas w górach. Przynajmniej tak było. Naturalną rzeczą było to, że większość osób stawiała nie na góry, ale na przyjaciół, co też jest prawdą, ale mniej punktowaną.

  3. Bloga zacząłem prowadzić, aby mieć gdzie wylać swoje smuty z powodu jakichś dziwnych stanów depresyjnych. Najczęstsza odpowiedź w teście to chęć poznania nowych ludzi.

  4. Najtrudniej mi było zrezygnować z papierosów. Ten problem został już rozwiązany prawie miesiąc temu :) ...i na ten wariant posypało się najwięcej odpowiedzi.

  5. Film, który najbardziej mnie wzruszył, to nie Titanic, ale AI. Obecnie to się zmieniło.

  6. Zaniechałem stosowania Czarnej Magii, a niedawno nawet tarota. Większość uważała, że przestałem przyjmować leki. Dlaczego? ;P

  7. Mój ostatni wyuczony zawód to technik informatyk. Ogrodnik był tak samo punktowany.

  8. Imię mojej pierwszej miłości to oczywiste S. W teście było podane pełne imię. Mało kto zaznaczył tą odpowiedź, a przecież tyle razy S. się przewijało po między notkami i w samych notkach.

  9. Kupić mnie można... czekoladą ;) Wiedziałem, że większość zaznaczy, że nie można mnie kupić... otóż można... tylko, że nieraz potrzeba gdzieś cztery tiry takiej czekolady ;)

  10. Urodziłem się w... Oświęcimiu, a nie w Krakowie;

...i tak... okazało się co następuje:
Najlepsza w te klocki okazała się Motylkówna - ja się nie dziwię :)
Potem „luc”, o którym nawet nie słyszałem i jest dla mnie nadal anonimowy. 
Na miejscu trzecim… g-dak – jeden z moich blogowych guru.
Na czwartym: anyou – dadaistyczna postać mówiąca.
Piąte: Andy – kto by pomyślał, że tak mało mnie zna… hmmm
DGB: interesujące odpowiedzi… lecz mało trafne ;)
Emkowi i Ktosiowi też dziękuję za udział – niestety nie wiem, kim jesteście.

Na następny rok blogowania przygotuję nowy test… bardziej opisowy.

Jakiegoś wielkiego podsumowania z okazji rocznicy nie będzie.

Dziękuję wszystkim, którzy mnie czytają… każdemu z osobna.

Ciekawe, czy wytrwam następny rok w pisaniu smutów ;)

Komentarze

Popularne posty