Szukam momentu, kiedy? ...wtedy będzie łatwiej

Czujesz się nieswojo, a może masz ochotę na odrobinę szaleństwa? Jedź do Cieszyna... zawsze działa! ;)

Tak więc, jak już wspomniałem... byłem z Patulkiem w Cieszynie... Psychiczne rozluźnienie i tyle. Nie będę już rozpisywać się na temat tego, dlaczego to miejsce jest dla mnie takie wyjątkowe. To już było opisywane niejednokrotnie na kartach tego blogu.

Obraz osoby spacerującej w lesie, symbolizujący dążenie do odnalezienia siebie.



Chcę śpiewać, chcę żartować, chcę tańczyć, chcę podrywać... Chcę... Chcę się śmiać od ucha do ucha i spędzać całe godziny na rozmowach o niczym i uprawiać ośmiogodzinny seks!

Ale nie, to nie to... Nie, nie zakochałem się... Chcę po prostu odnaleźć to, co pewien czas temu zgubiłem... Odnaleźć samego siebie.

Komentarze

Popularne posty