Nowy przystanek, gdzie dobrze się bawię

Piątkowym świtem... Wraz z Patrykiem pojechałem do Czeskiego Cieszyna. Tym razem w charakterze pomocnika. Zawsze, gdy siadam do auta Patryka, mam trochę serce w gardle... Auto swoje lata ma, i nigdy nie wiadomo, co się może zepsuć. Dla spokojności wystarczył jeden Neurol...

: Ilustracja przedstawiająca przyjaciół bawiących się w knajpce, ukazująca przyjazną atmosferę spotkania

Popołudniu, wraz z Żelazną i Andiem wybraliśmy się do Kęt do pewnej knajpki... bodajże "Strzecha" albo "Pod Strzechą". Nigdy nie wiem, jak ona się dokładnie nazywa. Jedno tylko wiem... nie ma to nic wspólnego z nazwą ;)

Bawiliśmy się znakomicie, chociaż w pewnym momencie między Żelazną a Andiem wywiązała się kłótnia... dość poważna. Na szczęście udało mi się ją załagodzić.

Piwo za piwem, drink za drinkiem i nawet nie wiadomo, kiedy minęło sześć godzin. Dla mnie to mógł być dopiero początek. Miałem ochotę tego wieczoru na większą zabawę. Nosiło mnie. Żelazna chciała już wracać, więc jeśli wszyscy przyszliśmy razem, to i wspólnie wyjdziemy. Na automatycznym pilocie jakoś bez większych trudności dotarliśmy do domów.

Sobotnia noc filmowa... Ja, A. i... i nikt więcej. Na małym ekranie: "Pi", "Boże Skrawki", "Pojutrze", "Oni", "Van Helsing".

Shortpress... Jeśli ktoś sądzi, że udało mi się zwalczyć nałóg tytoniowy, to jest w błędzie... W Sylwestra nie wytrzymałem i... na nowo wciągnąłem się w sidła papierosów... Jeśli nie potrafię sam zwalczyć nałogu, to zastosuję ostateczność... We wtorek jestem umówiony na biorezonans, który wyeliminuje potrzebę dostarczania nikotyny poprzez zablokowanie częstotliwości odpowiedzialnych za nałóg (nie za nawyk). Metoda ta polega na wykorzystaniu naturalnych częstotliwości organizmu do eliminacji uzależnień. Kiedy te częstotliwości są zakłócone przez nałóg, biorezonans może pomóc w ich przywróceniu do równowagi, co może prowadzić do zmniejszenia potrzeby palenia papierosów. Metoda ta jest bardzo skuteczna i bezpieczna, a wielu ludzi osiągnęło sukces w rzucaniu nałogu tytoniowego dzięki biorezonansowi. Mam nadzieję, że również mi się uda.

Kto nie spróbuje ten się nie przekona.

Komentarze

Popularne posty