heute ist nicht mein Tag.

Dzisiaj jest jeden z tych dni, kiedy wszystko wydaje się być na opak. Moje samopoczucie jest strasznie niskie, a nastrój mam podły. Nawet nie umiem powiedzieć, co jest powodem tego dziwnego stanu rzeczy. Może to ta pogoda, która odzwierciedla mój chwiejny nastrój?

Zdezorientowana osoba spacerująca w deszczowy dzień



Nawet moja szefowa zauważyła moje zmieszanie i zapytała, czy podjąłem decyzję odnośnie umowy o pracę. Musiałem odmówić... To dziwne uczucie mieć takie wyrzuty sumienia z powodu odmowy, ale może to właśnie pokazuje, że mam za dobre serce.

Mówią, że jutro też jest dzień, ale ja zastanawiam się, kiedy nadejdzie ten dzień, który wypełni mnie radością i entuzjazmem. Mam nadzieję, że wkrótce będę mógł powiedzieć z uśmiechem: "Dziś jest mój dzień!"



Komentarze

Popularne posty