Kiedy wyruszasz w drogę, nie myśl, że Twój cień zostanie w domu.

Poprawianie nastroju...

Dzisiaj był ten dzień - pierwsza wypłata w mojej obecnej pracy! Wyruszyłem rano do kapliczki (czytaj: bankomatu), aby wymodlić parę stówek... i zrobiłem ZAKUPY! Trzy nowe bluzki, spodnie i koszula... uf, udało mi się wydać każdy grosz "wymodlonej" kasy.

Nauka chodzenia...

Ech, ta moja podświadomość... czy nie mogłaby działać w bardziej normalny sposób?

Spostrzeżenia różne:

- Okazuje się, że mój kot ma uczulenie na... swoją własną sierść! Gdy się myje, kicha jak szalony... tylko podczas mycia.
- Relacje między mną a A. zaczynają się ocieplać... Mam nadzieję, że będzie tylko lepiej.
- Chaos to alternatywna forma aranżacji wnętrz... zwłaszcza o poranku.
- Potwierdzam, NLP działa.
- Wyjście do pracy - ciemność... Powrót z pracy - również ciemność :/
- Lay jest jeszcze nieskończony - muszę przyśpieszyć, bo... przegapię sylwestra
- Aniouły testy o mnie rozwiązują najlepiej... Ale to już wiadomo!

Komentarze

Popularne posty