czwartek, 16 września 2004

Kiedy wyruszasz w drogę, nie myśl, że Twój cień zostanie w domu.

Poprawianie nastroju…
To pierwsza wypłata w obecnej pracy… pognałem rankiem do kapliczki (bankomatu) i wymodliłem parę stów… i… ZZAAKKUUPPYY…
Trzy bluzki, spodnie i koszula… uff, opróżniłem „wymodloną” kasę do cna.

Nauka chodzenia…
Ech ta moja podświadomość… czy ona nie może działać, chociaż trochę w bardziej normalniejszy sposób?


Spostrzeżenia różne
- mój kot ma uczulenie na… własną sierść (!) Gdy się myje to kicha jak szalony… tylko podczas mycia.
- Stosunki po między mną a A. ociepliły się… oby tak dalej.
- Chaos to alternatywna aranżacja wnętrz... szczególnie rankiem.
- NLP działa.
- gdy wychodzę do pracy jest ciemno… gdy z niej wracam jest… ciemno :/
- lay jeszcze nieskończony – muszę zwolnić tępo bo… przegapię sylwestra.
- Aniouły testy o bastku rozwiązują najlepiej ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...