środa, 22 września 2004

Grzebanie w myślach...

Środa – dzień wewnętrzny… żadnych gości, spotkań.
Petentów przyjmuje tylko po między 17:00 a 17:05. Kto się spóźnił zapraszam w pozostałe dni ;)
Dziś dzień tylko dla mnie i moich nie poukładanych myśli.



Z zaległości dni paru…

Szefowa mi szykuję po stażu posadkę… na okres zimowy pół etatu a od marca pełny.
Niby się cieszę… bo jak nic innego nie znajdę do końca listopada to dobre i to.
Jednak nie jestem do końca zdecydowany…
Jeszcze nie straciłem do końca ambicji zawodowych…
No może jak by mi dała trochę większą stawkę to poświęciłbym moją psychikę na oglądanie szurniętego  szefa, którego jedyną rozrywką jest sianie mobbingu w szerokiej skali. Mnie na szczęście to nie dotyczy, bo rozgryzłem jego osobę i zawsze wiem czego po mnie oczekuje.
Po drugie jestem na innych zasadach zatrudniony niż „normalni” pracownicy – więcej mi wolno > popełnić pomyłek.

Pani wróżka mi powiedziała, że jestem zakochany… coś w tym może jest - [bez komentarza].

Chory jestem coś ostatnio. To wszystko przez tą paskudną pogodę… - przeziębienie.

NLP
Zademonstrowałem ostatnio Andiemu jak ładnie potrafię określać mechanizmy, których on używa do myślenia w danej sytuacji oraz rozebrałem jego sposób myślenia na czynniki pierwsze przy odpowiadaniu na jakieś zadane pytanie. He, He… próbował się kontrolować i odpowiadać jak najlepiej, ale i tak nie wiedział, że nie interesuje mnie odpowiedź na zadane pytanie tylko tysiące rzeczy, które dzieją się w czasie po między pytaniem a odpowiedzią, tych parę sekund moż powiedzieć wszystko.. Był zaszokowany. Gdy mu mówiłem o całym jego myśleniu po każdej odpowiedzi to czuł się jak otwarta księga, np.
„Wiesz co Andy w tym przypadku zanim odpowiedziałeś na to pytanie poddałeś się dialogowi wewnętrznemu, następnie przypomniałeś sobie obraz, potem odtworzyłeś dźwięk temu towarzyszący i dopiero na końcu co zdradziło cię, że trochę upiększyłeś swoją odpowiedź to, to że gotową odpowiedź wizualizowałeś sobie i poddałeś myśleniu konstrukcyjnemu."
„Dobra rada bastku… nie mów tego nikomu ani nie zdradzaj jak to robisz bo ludzie mogą stracić do ciebie zaufanie” …powiedział.
"Wiem o tym… "odparłem z szelmowskim uśmiechem.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...